چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳
۶ بازديد
۰ ۰

ویلای پیش ساخته قابل حمل

برای خیلی ها این سوال مطرح است که آیا ویلاهای پیش ساخته مقرون به صرفه هستند؟ همانطور که گفته شد یکی از مزایای ویلای پیش ساخته حمل و نقل و مونتاژ آسان و راحت آن است. جابجایی در ویلاهای پیش ساخته به قدری آسان است که از لحظه خرید ویلای پیش ساخته آماده حرکت به مقصد شما خواهند بود. بدین منظور این ویلاها به دلیل سهولت در جابجایی و حمل و نقل و همچنین وزن سبک و سیستم اسکلت خود به راحتی به عنوان خانه پیش ساخته 40 متری به محل مورد نظر منتقل می شوند.

حمل و نقل ویلاهای پیش ساخته بدون به سهولت امکان پذیر است. وزن سبک و ابعاد کوچک تنها دلیل حمل و نقل آسان ویلای پیش ساخته 40 متری نیست. علاوه بر این، برای ابعاد بزرگتر، می توان اجزای مختلف سازه را به صورت جداگانه حمل و در محل مونتاژ کرد. در واقع شما این فرصت را به دست می آورید که حتی ویلاهای بزرگ را به راحتی حمل کرده و در مکانی دیگر اسکان دهید.

این حمل و نقل معمولا با استفاده از ماشین آلات سنگین انجام می شود. شاید به نظر برسد که هزینه حمل و نقل ویلای پیش ساخته بالاست اما در مقایسه با هزینه خرید یا ساخت ویلا، بسیار کمتر است. این مورد در مقایسه با مزیت های بی شمار ویلاهای پیش ساخته کمتر به چشم می آید و به همین دلیل استفاده از ویلاهای پیش ساخته به مراتب ارزانتر است.

 

هزینه ویلاهای پیش ساخته

بسیاری از افرادی که قصد ساخت ویلا را دارند در مرحله اول به هزینه های ساخت توجه می کنند. بسیاری از افراد تمایل به ساخت یک ویلای ساده دارند زیرا هزینه کمتری دارد. ویلای پیش ساخته با کمک مصالح سبک و ارزان به افراد کمک می کند تا هزینه ساخت ویلا را تا حد امکان کاهش دهند. اگر می خواهید ویلا بسازید مرحله اول نیاز به حفر چاله و فونداسیون دارد که ممکن است با توجه به گرانی مصالح امروزی هزینه هایی را برای مردم به همراه داشته باشد.

از طرفی این موضوع نیز مورد توجه قرار می گیرد زیرا همین روند ساخت به مصالح، پرسنل و حتی نقشه و طرح نیاز دارد که به تنهایی هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. شاید برای خیلی ها این هزینه ها مقرون به صرفه نباشد، اما از طرفی می خواهند در باغ خود ویلا بسازند.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر می توانید به سایت املاک تعطیلات مراجعه کنید

مصالح به کار رفته در ویلای پیش ساخته

در ویلاهای پیش ساخته از مصالحی استفاده می شود که هر کدام از این مواد نه تنها قیمت کمتری دارند، بلکه سبکتر و البته از نظر زیبایی و دوام به مراتب بهتر هستند. مواد سبک ممکن است در مرحله اول شامل ورق های فلزی بدنه سازه باشند. سازه معمولاً از ورق های گالوانیزه ساخته می شود که مقاومت خوبی در برابر نور، باران و تأثیرات مخرب و خورنده محیطی دارد.

البته ورق گالوانیزه علاوه بر استحکام، ظاهر زیبایی نیز دارد. در واقع این پنل ها را می توان در رنگ ها و طرح های مختلف رنگ آمیزی کرد که می تواند زیبایی زیادی به ویلای 40 متری پیش ساخته شما ببخشد.

متریال بعدی می تواند آهن باشد و این تیرآهن ها را می توان در قسمت زیرین سوله قرار داد که در مقابل عواملی مانند باد مقاوم بوده و می تواند تحمل خوبی در برابر بار داخل سازه داشته باشد.

از دیگر مصالح استفاده شده می توان شیشه دوبل و سایر مصالح داخلی ویلاهای پیش ساخته باشد. متریال های مورد نیاز برای طراحی داخلی معمولا بسیار متنوع است و ویلای پیش ساخته این امکان را به شما می دهد که از فایل های گچ برای دیوارهای داخلی ویلای پیش ساخته استفاده کنید. این ماده به طور قابل توجهی برای شما ارزان تر، سبک تر و بهتر خواهد بود، اما از طرف دیگر بسیار مقاوم است.

برای این منظور ویلاهای پیش ساخته می توانند هزینه های ساخت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند زیرا هزینه های نصب بسیار کمتر است و نیازی به خرید مصالح خاص و غیره نیست. بنابراین اگر می خواهید با کمترین هزینه ممکن ویلا بسازید، توصیه می کنیم حتما به فکر استفاده از ویلاهای پیش ساخته باشید.

 

امکانات ویلاهای پیش ساخته

ویلاهای پیش ساخته برخلاف افکار عمومی از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار هستند. تجهیزات ویلاهای پیش ساخته تقریباً تکمیل شده است که معمولاً از پلان آنها حداکثر استفاده می شود.

در واقع ویلاهای پیش ساخته با این هدف طراحی شده اند که شما یک ویلای کامل داشته باشید که بتوانید آن را مانند کانکس یا کاروان حمل کنید. در واقع این موضوع باید باعث شود شما سهولت، کم هزینه، قابلیت حمل و همچنین استفاده از امکانات یک خانه را داشته باشید. اولین چیزی که می توانید از یک ویلا انتظار داشته باشید منظره خوب و پنجره های زیاد است. به طور معمول خانه های ویلایی پیش ساخته 40 متری دارای تعداد و اندازه مناسب پنجره هستند.

به همین دلیل نور بسیار خوبی دارند و شما می توانید با توجه به موقعیت مکانی ویلا، نمای باغ را به دلخواه تعریف کنید. از طرفی خانه های پیش ساخته آبرسانی و دفع فاضلاب مناسبی دارند. آبکش هایی مانند ظرفشویی، حمام و سرویس بهداشتی از جمله امکانات کاربردی یک ویلای پیش ساخته است. در این ویلاهای پیش ساخته حتی می توانید از امکاناتی مانند کولر، بخاری و آبگرمکن بهره مند شوید.

بسته به متراژ ویلا، آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق خواب به صورت بهینه بر روی نقشه قرار گرفته اند که می تواند تاثیر زیادی در استفاده حداکثری از فضا و تجهیزات برای شما داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.